פז
עמדות טעינה ברחבי הארץ
עמדות טעינה ברחבי הארץ

איפה לטעון את הרכב החשמלי שלך? איפה שנוח לך | הנה מה שצריך לדעת על טעינת רכב מהירה ופשוטה

רוצה לקנות רכב חשמלי? מעולה. רק לפני ההחלטה בטח רצית לוודא שיש מספיק עמדות טעינה. התשובה היא שכן, אנחנו בפז צ'ארג' מפעילים כ-40 עמדות טעינה אולטרה מהירות בתחנות פז ברחבי הארץ; איפה הן ממוקמות ומה חשוב לדעת? מזמינים אותך לקבל תשובות לכל השאלות 

 

היו מי שחשבו שזה טרנד ל"מביני עניין", היו כאלה שחזו שהם ישתלטו על העולם והיו אחרים שפשוט החליטו להתקדם לעתיד של כלי הרכב, ופשוט קנו לעצמם רכב חשמלי לפני שכל העולם משנה פאזה. כן, הרכבים החשמליים הם חלק מהחיים שלנו מאז שנות התשעים, כשהממשל האמריקאי העביר חוקים ותקנות שעודדו רכישת כלי רכב שלא מסתמכים על נפט ותוצריו.

החדשות הטובות: המאמצים השתלמו – יותר ויותר אמריקאים השתכנעו שכדאי לעבור לרכב חשמלי, ובעקבותיהם עוד מיליוני אנשים ברחבי העולם. הביקוש כל כך גדול עד שכיום קיימים יותר מ-100 מותגי רכבים חשמליים.

אם זה מה שקורה בארצות הברית ובעולם כולו, לא מפתיע שיותר ויותר ישראלים מצטרפים למהפכה. בין אם מדובר באלה שנמאס להם לשלם את מחירי הדלק שרק הולכים ועולים, אלה שדואגים לכדור הארץ ומעוניינים לעבור לרכב "ירוק", ואלה שפשוט מבינים שהעתיד הוא חשמלי - כשמגיעים לנסיעה עצמה, הנוחות במרכז הבמה, והסיבה לא בהכרח משנה. בפז צ'ארג' אנחנו דואגים שלמאות אלפי ישראלים שמחזיקים רכבים חשמליים יהיה פתרון טעינה פשוט, נגיש ונוח, שיחסוך להם זמן.

העתיד נראה ירוק-צהוב

העתיד של הרכב עומד להיות חשמלי, ואת זה לא אנחנו אומרים, אלא  הרכב האמריקאי שמספר שבשלוש השנים האחרונות מכירת כלי הרכב החשמליים שילשה את עצמה, והתחזית לעתיד מצביעה על כך שהשוק רק יגדל. העובדה שהטכנולוגיה של המכוניות החשמליות מתפתחת, ומאפשרת לייצר מכוניות בעלויות נמוכות יותר מתווספת למגמה ולתחזית, ויחד הן מציירות תמונה ברורה: המכוניות החשמליות עומדות להשתלט על הכבישים.

ומה עם עמדות טעינה, שיספיקו לכל כלי הרכב? ובכן, בארצות הברית קיימות יותר מ-125,000 עמדות טעינה ציבוריות, והמספר שלהן צפוי לגדול ב-125% עד 2025. בישראל, שצועדת בדרכה של ארה"ב, אפשר רק לצפות להתפתחויות דומות בשנים הקרובות, כשאת תחום טעינת הרכבים החשמליים גאה להוביל פז Charge

עמדות טעינה ברחבי הארץ

טעינת רכבים חשמליים – כדאי לדעת 3 דברים 

מנהריה ועד אילת – התחנות פרוסות בכל רחבי הארץ

חוויית נסיעה מעולה היא חשובה, וכדי להבטיח שהנסיעות שלך יהיו רציפות, נוחות ומוצלחות, אנחנו בפז Charge הקפדנו לפרוס בכל רחבי הארץ עמדות טעינה נוחות.

 

הזמן שלך יקר לנו – אין כמו לטעון בעמדות אולטרה מהירות 

בעבר טענו שזמן שווה כסף, היום טוענים שזמן שווה איכות חיים. לא בדיוק חשוב מה האסכולה שלך, כי מה שבטוח הוא  – כולם מעוניינים לחסוך בזמן. עם עמדות הטעינה שלנו, אפשר להיות בטוחים שעושים את הבחירה המהירה ביותר, וגם היעילה ביותר.

במתחמי פז צ'ארג' תמצאו את העמדות המהירות ביותר בישראל, שיכולות לחסוך עד 40% מזמן הטעינה של רכבים תומכים. למעשה - חלק מהעמדות שלנו יכולות לטעון, לפי הצהרת היצרן, 100 ק"מ נסיעה בתוך פחות מ-3 דקות.

 

מבחר אדיר של מכוניות – נטענות

אם בעבר היו בישראל רק 2 מכוניות חשמליות נפוצות, כיום אפשר למצוא עשרות ואפילו מאות סוגי מכוניות חשמליות, לכל אחת המתח שלה. עמדות הטעינה של פז מותאמות למגוון אדיר של סוגי רכבים חשמליים – למעשה, כל רכב שנמכר בישראל כיום, והוא רכב חשמלי מלא – נתמך ואפשר לטעון אותו בעמדות פז Charge.

 

פז Charge כאן (ובכל מקום) בשבילך

אנחנו בפז צ'ארג' גאים להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית בישראל – בתחנות, במשרד ואצלכם בבית. כשאתם בוחרים בנו אתם יכולים להיות בטוחים בסטנדרט האיכות, הנוחות והמהירות, שאין לו מתחרים.

העמדות המהירות שיש לנו בדרכים הן רק חלק מפתרונות הטעינה של פז Charge. מלבד העמדות המהירות, אנחנו מציעים גם עמדות טעינה לבתים פרטיים ופתרונות לבנייני מגורים משותפים, עסקים ומתחמי סחר (כולל יכולות ניטור וניהול עומסים).

עכשיו, כשנרגעת והבנת מה הבחירה הטובה עבורך (ועבור כדור הארץ), הנה עוד כמה סיבות לטעון בעמדות האולטרה מהירות שלנו:

  1. חוסכים בזמן: אין עיקופים, כניסות או דרכים מיוחדות, העמדות ממוקמות כך שיהיה פשוט לעצור לידן ולצאת לדרך בקלות. אם תרצו, יש בתחנה גם קפה Lavazza, מאפה וכמובן שירותים.
  2. נשארים רגועים: עם עמדות חדישות, שזוכות לרמת תחזוקה גבוהה – אפשר להיות רגועים כשמטעינים.
  3. צוברים כסף: בכל הטענה עם אפליקציית yellow, צוברים כסף לארנק בכל טעינה ומקבלים את כל המידע באפליקציה.

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך