פז
צי רכב לרכבים חשמליים
צי רכב לרכבים חשמליים

האם כדאי לשדרג את צי הרכבים בחברה שלכם לרכבים חשמליים?! הנה כל הנתונים החשובים

רוצה להחליף את צי הרכבים בחברה? רעיון מעולה. כמובן טבעי לוודא קודם שמדובר בהחלטה הכי חכמה. חברות מובילות במשק כבר בדקו והחליטו לשדרג. עכשיו תורך, וארגנו לך את כל המידע

 

יותר מ-600,000 עסקים פעילים כיום בישראל. רבים מהם בחרו להתקדם לרכבים חשמליים. מבחינתם, הבחירה הנכונה עבור הארגון – ברורה. אבל מה באמת מניע קברניטי חברות מובילות לעבור למכוניות חשמליות? יצאנו לבדוק.

חיסכון בעלויות לטווח הרחוק

עסקים מצליחים בדרך כלל מתכננים לטווח הרחוק, לכן טבעי שרבים מהם מסתכלים קדימה ומבינים שהבחירה ברכב חשמלי תחסוך להם עלויות. כיום יותר ויותר אנשים מבינים שגם אם עלות רכישה הראשונית גבוהה יותר, ככל שחולף הזמן וההוצאות על הדלק נעלמות מהמשוואה, אפשר להבין שמדובר בבחירה חכמה וחסכונית.

לדעת מומחים, במדידה לאורך זמן, החשמל שטוען את הרכב בדרך כלל זול יותר מבנזין או סולר, ורכבים חשמליים דורשים פחות תחזוקה. יש להם פחות חלקים נעים ואין בהם צורך בהחלפת שמן.

 

 

עובדים מרוצים = עובדים נאמנים, ואין כמו לשדרג אותם לרכבים חשמליים

נאמנות עובדים למקום העבודה היא לא דבר מובן מאליו, כשארגונים ברחבי העולם מבינים שיש צורך בשימור העובדים, טבעי שהם "מפנקים". יש ארגונים שמשקיעים בטיולים, ב-"Happy-Hour" ואטרקציות נוספות, אבל יש גם מי שמבינים שאטרקציות הן לא הפתרון היחיד, אלא מציאת מענה אמיתי שישדרג את חיי העובדים.

המעבר למכוניות חשמליות מעניק לעובדים תחושה שהשקיעו בהם ובעתיד כדור הארץ. הוא מאפשר להם להתגאות ברכב ממקום העבודה, ויותר מכך – בכך שהוא חשמלי – בחירה שנחשבת כיום לחכמה ונחשקת יותר מהרכבים "של פעם".

קיימות ואחריות סביבתית הופכים להיות מעשיים

יותר אנשים מבינים שכדי לשמור על כדור הארץ, נדרש שינוי. מעבר להגדלה של כמויות המיחזור וצניחת הפופולריות של כלים חד פעמיים, אפשר לראות את הדרישה ההולכת וגוברת לרכבים חשמליים. בעידן שבו הדאגות הסביבתיות נמצאות בחזית, זוהי הצהרה רבת-עוצמה של אחריות תאגידית, ודרך פרקטית לשפר את תדמית החברה.

 

המכוניות החשמליות כאן, והמציאות עומדת להשתנות – גם בעסקים ובחברות מובילות

עסקים גדולים וקטנים כאחד מבינים שהמעבר למכוניות חשמליות הוא יותר מסתם טרנד; זו בחירה חכמה ואחראית. החיסכון בעלויות, היעילות האנרגטית וההתאמה לערכי החברה, מדברים בעד עצמם ומכוניות חשמליות מעצבות מחדש את הדרך שבה עסקים חושבים על תחבורה. ככל שהמהפכה החשמלית ממשיכה לצבור תאוצה, סביר להניח שיותר עסקים יבצעו את המעבר. ומה עם העסק שלכם? מתי תתקדמו?

 

 

 

 
צי רכב לרכבים חשמליים

איך טוענים אחרי שמשדרגים? הנה הפרטים הכי חשובים

כבר הבנת שרכבים חשמליים הם הבחירה הנכונה, אבל מה המיקום המושלם לטעינה? אנחנו בפז צ'ארג' גאים להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית בישראל ולספק פתרונות טעינה לחברות ותאגידים וגם עבור אנשים פרטיים. כשאתם בוחרים בנו אתם יכולים להיות בטוחים בסטנדרט האיכות, הנוחות והמהירות, שאין לו מתחרים, גם בכל הנוגע לטעינה.

 

#1 טוענים בעמדות הטעינה שפרושות בכ-ל הארץ

העמדות המהירות בישראל, יכולות לשמש את העובדים שלכם באמצעות הצטרפות לפזומט Charge –    איתו תוכלו ליהנות מכל היתרונות של פזומט האהוב שמשמש עסקים רבים בישראל, רק עכשיו, עבור רכבים חשמליים.

כמו שעם פזומט אפשר לתדלק באמצעות התקן תדלוק, כך עם פזומט Charge  בטעינה אפשר להטעין וליהנות מחשבונית אחת מרוכזת לכל הוצאות הטעינה בעסק. פשוט להצטרף לשירות ובמסגרתו אפשר ליהנות גם משירות רחיצת רכבי החברה במחיר מיוחד, בתחנות נבחרות.

 

עוד לא החלטת סופית? חשבנו שכדאי לספר לך על עוד  4 סיבות להצטרף לפזומט Charge ולטעון בעמדות המהירות בישראל שפרוסות בכל רחבי הארץ:

  1. לחסוך לעובדים שלך זמן: אין עיקופים, כניסות או דרכים מיוחדות, העמדות ממוקמות כך שיהיה פשוט לעצור לידן ולצאת לדרך בקלות. אם תרצו, יש בתחנה גם קפה Lavazza, מאפה וכמובן שירותים.
  2. לעובדים שלך יש על מי לסמוך: עם עמדות חדישות, שזוכות לרמת תחזוקה גבוהה – אפשר להיות רגועים כשמטעינים.
  3. לצ'פר את העובדים, בלי להוציא שקל: כאשר טוענים באמצעות אפליקציית yellow, צוברים כסף לארנק בכל טעינה, עם הכסף שהעובדים צוברים הם יכולים לקנות ב yellow, להתפנק בסופר-פארם, להינות מקופונים ל Wolt ולקנות בעוד מגוון סופרים ומותגים בארץ
  4. לקבל את כל המידע על העובדים, בקלות: כל הטענה נרשמת ונשלחת היישר למייל שלך או של אחד המנהלים הרלוונטיים בחברה. כל הנתונים יגיעו בדוח נוח ומסודר.

 

#2 לטעון ממש במשרד 

רוצה לחסוך לעובדים זמן ולהעניק להם את פתרון הטעינה הכי פשוט, נוח וזריז? אנחנו בפז צ'ארג' מתקינים עמדות טעינה גם במשרדים, גדולים וקטנים, וכך מעניקים לעסקים את אחד מהיתרונות הכי חשובים: עובדים מרוצים. כדאי לדעת: אפשר לבחור בין רכישת עמדות או התקנה וטעינה תמורת דמי שימוש.

עמדות הטעינה של פז צ'ארג' מאופיינות בעיצוב קומפקטי ומתקדם, הפעלה פשוטה, תמיכה בניהול עומסים, אפשרות להגבלת זרם בעמדת הטעינה, ואפשרויות תקשורת שונות בהתאם לדגם. אפשר למלא את הפרטים ואחד מהמומחים שלנו יספר לך הכל על פתרונות הטעינה של פז צ'ארג' במשרדים.

 

 

 

 

 

 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך