פז
3 דברים שרק בעלי רכב חשמלי יבינו
3 דברים שרק בעלי רכב חשמלי יבינו

3 דברים שרק בעלי רכב חשמלי יבינו

בנסיעה ברכב חשמלי זוכים להמון שקט – באוזניים וגם במצפון. ובעצם, גם הארנק שקט הרבה יותר מרגע המעבר

כמו שכבר לא קוטפים פרחים מוגנים, לא זורקים נייר לפח הרגיל ולא מעשנים בחלק האחורי של המטוס - גם הזיהום והרעש שמגיעים ממכוניות יעברו מהעולם, והעתיד הזה נראה קרוב יותר משחשבנו. העולם צועד ומתקדם אל עבר מציאות שבה הנעה בחשמל תהיה נפוצה יותר. הרבה יותר..

דור הנהגים של היום כבר מבין ורואה את המציאות שנרקמת מול העיניים – מכוניות חשמליות תופסות את מקומן של מכוניות עם מנועי בנזין או סולר, וכבר לא משאירות מקום לספק או להתלבטות. מכונית חשמלית זה שינוי בתפיסה, אבל כשהוא כל כך הגיוני, זו סיבה טובה לעשות אותו.

אם עברת לרכב חשמלי, יש סיכוי שכל מה שנכתוב כאן יהיה לך ברור מאליו, אבל אם המכונית שלך עדיין שותה דלק, נחלוק איתך את 3 הסודות הכי משמעותיים ומעניינים, ואנחנו בטוחים – הם כבר יעשו לך את הסוויץ'.

#1 האוזניים פנויות בשביל הדברים החשובים

"ככל שאתה שקט יותר, תוכל יותר לשמוע." ~ ראם דאס

כשהרכב כל כך שקט, אפשר לנהל שיחה עם הילדים מאחור, להקשיב לפודקאסט או למוזיקה האהובה. בימים שבהם המודעות שלנו מוצפת בכל כך הרבה פרטים, ונדמה שאנחנו פחות פנויים להקשיב לאנשים שאנחנו אוהבים או למוזיקה שמחייה את הנפש – היכולת הזו להפחית את הרעשים החיצוניים, ולהתפנות להקשבה אמיתית - מקבלת משמעות מיוחדת.

אז נכון, רוב המכוניות שנוסעות היום על הכבישים כבר לא מרעישות בצורה נוראית, ואולי אפילו הן נשמעות שקטות למי שהאוזן שלו כבר רגילה לצליל המנוע שחודר לתוך חלל הרכב. אבל רק אחרי שעוברים לרכב חשמלי מבינים - אין כמו השקט המופתי של רכבים חשמליים. לפעמים נדמה שהמנוע בכלל כבוי, וזו רק הרוח שמסיעה את המכונית.

 

#2 זיהום? לא תודה

פעם לא הבנו ולא הכרנו את כל ההשלכות של הפעולות שלנו על כדור הארץ, אבל היום, כשברור מהן - אחת הסיבות של נהגים לבחור ברכב חשמלי היא הסיבה המוסרית. בין אם מדובר בקידוחים שדרושים להפקת נפט, ובין אם בפליטות הגזים מכלי רכב שמונעים בדלק –כל אחד מאיתנו עושה מה שאפשר לצמצם את ההשפעה שלנו על הכדור. מעבר לרכב חשמלי הוא אחת האפשרויות הקלות.

אנחנו מניחים שכל אחד שאכפת לו מעתיד כדור הארץ עושה הכי טוב שהוא יכול כדי ליישם את העקרונות שלו, אפילו אנשים שמדברים על "קיימות" אבל נוסעים ברכבים מונעים בדלק, מהדור הישן. סביר להניח שהם עושים פעולות אחרות שמסייעות בשמירה על הסביבה. מצד שני, אין כמו לדעת שהתקדמת לבחירה שהיא בבירור טובה יותר – עבורך, וגם עבור כדור הארץ. 

 

#3 טעינה חכמה וחלקה עם פז צ'ארג'

כששקלת לעבור לרכב חשמלי, בטח תהית מה הם פתרונות הטעינה שמוצעים מסביב. רוב הסיכויים ששמעת יותר מפעם אחת שכיום אין שום בעיה לטעון אותו וקיימים שלל פתרונות ותחנות טעינה. זה נכון, ואם אחרי שעברת לרכב חשמלי, התנסית במגוון האפשרויות הקיימות, כנראה כבר הבנת מה הבחירה הטובה ביותר עבורך. 

 

באופן לא מפתיע, ואפילו מתבקש, אנחנו בפז צ'ארג' מספרים על היתרונות הרבים שלנו. אנחנו מציעים את עמדות הטעינה המהירות בישראל בפריסה רחבה ונוחה,  עמדות ביתיות ושירות מצוין, שפשוט לא משאירים מקום להתלבטות. אבל במקום להקשיב לנו, אנחנו מזמינים אותך להקשיב דווקא ללקוחות שחולקים מניסיונם ומשתפים בחוויות שלהם בקהילות של בעלי הרכבים החשמליים. כמות ההמלצות על פז Charge, פעם אחר פעם, מפתיעה אפילו אותנו. 

3 דברים שרק בעלי רכב חשמלי יבינו

הנה כמה סיבות שבגללן בעלי רכבים חשמליים בישראל מעדיפים לטעון בעמדות האולטרה מהירות של פז צ'ארג':

  • יעילות: העמדות המהירות של פז צ'ארג' הן עמדות הטעינה המהירות בישראל לרכבים חשמליים.
  • חוסכים בזמן: אין עיקופים, כניסות או דרכים מיוחדות, בחרנו למקם את העמדות כך שיהיה פשוט לעצור לידן ולצאת לדרך בקלות. ואם רוצים להתרענן בזמן הטעינה, יש בתחנה גם קפה Lavazza, מאפה וכמובן שירותים.
  • נשארים רגועים: עם עמדות חדישות, שזוכות לרמת תחזוקה גבוהה ובקרה שוטפת – אפשר להיות רגועים כשמטעינים.
  • צוברים כסף: בכל הטענה באמצעות אפליקציית yellow, צוברים כסף לארנק. ולא רק – מקבלים את החשבונית ואת כל שאר המידע באפליקציה.

כדאי לדעת - העמדות המהירות שיש לנו בדרכים הן רק חלק מפתרונות הטעינה של פז Charge. מלבד העמדות המהירות, אנחנו מציעים גם עמדות טעינה לבתים פרטיים ופתרונות לבנייני מגורים משותפים, עסקים ומתחמי סחר (כולל יכולות ניטור וניהול עומסים), ומלווים את התקנת העמדה החל משלב בדיקת ההיתכנות. 

 

מעניין אותך להכיר מקרוב את פתרונות הטעינה של פז צ'ארג'? היית רוצה לקבל מידע על טעינת רכבים חשמליים, שעשוי לסייע לך להחליט אם לעבור לרכב חשמלי? נשמח לעזור! אנחנו מזמינים אותך למלא פרטי קשר בטופס הפנייה ונחזור אליך בהקדם עם כל התשובות.

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך