פז
הסוד נחשף: ככה שומרים על הרכב החשמלי שלכם במיטבו
הסוד נחשף: ככה שומרים על הרכב החשמלי שלכם במיטבו

הסוד נחשף: ככה שומרים על הרכב החשמלי שלכם במיטבו, לאורך זמן

אין כמו התחושה של רכב חדש מהניילונים, אבל הזמן עושה את שלו גם לרכבים חשמליים. מה אפשר לעשות כדי לשמור על הרכב חשמלי שלכם במיטבו לאורך שנים? | אספנו את הכללים הכי חשובים – ואלה הן העצות שלנו

יש בחיים מלאי מוגבל של רגעים מרגשים: זכייה בפרסים, ימי הולדת או חגיגות נישואין וכמובן – היום שבו מקבלים מפתחות לרכב חדש שרק קניתם. מתכת הפליז של המפתחות מנצנצת באותו יום באור מיוחד, ריח הרכב החדש ממלא בהתרגשות ואפשר לצאת לנסיעה הראשונה עם הרכב שלכם. בשעה טובה.

 

מי שהתחדשו בכל חייהם ברכבים סטנדרטיים, ומתקדמים לרכב חשמלי, מספרים על ההתרגשות המחודשת של המעבר לדור החדש של הרכבים – אלה שיתקדמו איתנו לעתיד. לא משנה מה מפלס ההתרגשות שלכם, ואם הרכב החשמלי שיש לכם היום הוא הראשון, השני, או אפילו העשירי שרכשתם, אנחנו בטוחים בדבר אחד: אם הגעתם לקרוא את השורות האלו – חשוב לכם לשמור עליו במיטבו. אז אספנו את הטיפים שמסייעים לשמור על רכבים חשמליים במצב טוב לאורך זמן. יצאנו לדרך.

 

טעות #1 – נהיגה לחוצה ותזזיתית

האצה מהירה או בלימה מפתיעה הן לעיתים בלתי נמנעות, אבל האמת היא שאפשר לנסות להימנע מהן רוב הזמן, לא רק כי זו דרך בטוחה יותר לנהוג, אלא גם כי ההפתעות האלה בנהיגה פוגעות ברכב החשמלי לאורך זמן. 

 

טיפ לשמירה על הרכב החשמלי שלכם
אנחנו יודעים שהחיים יכולים להיות מלחיצים. יש עיכובים, פקקים ונסיבות חיים, ולפעמים נראה שפשוט חייבים להאיץ, לתמרן ולעשות ה-כ-ל כדי להגיע בזמן. אבל האמת היא, שהבחירה בנהיגה רגועה היא לא רק הכי בטוחה, אלא גם חוסכת זמן, בטווח הרחוק.

למשקיעים: הכינו לעצמכם פלייליסט מרגיע, ובדקו אם זה עוזר.

 

טעות #2 לשכוח מהרכב בחופשות ארוכות

חופשות חשובות כדי למלא את המצברים שלנו, אבל עלולות לפגוע במצברים של הרכב החשמלי. חשוב לדעת שהשארת הרכב עם סוללה כמעט ריקה לפני שאתם יוצאים לחופשה ארוכה עלולה לפגוע בסוללה של הרכב, לאורך זמן.

טיפ לשמירה על הרכב החשמלי שלכם
דאגו לטעון את הרכב לפי הגדרות היצרן לפני שאתם יוצאים לחופשה. 

 

טעות #3 טעינה לא מדויקת לרכב

טעינה בעמדות לא מורשות, או כאלו שלא מותאמות לרכב הספציפי שלכם, עלולה לפגוע בו בטווח הרחוק.

הפתרון ברור
טעינה בעמדות שמתאימות לרכב שלכם. אנחנו בטוחים שביום שקיבלתם את המפתחות לרכב שרכשתם הסבירו לכם היכן אפשר לטעון אותו, ואנחנו רק מזכירים שלא כל עמדות הטעינה מתאימות לכל הרכבים. איך אפשר לעשות בחירה נוחה ולהישאר רגועים?

ובכן, כנראה לא יפתיע אתכם לקרוא שמבחינתנו – אין כמו לעצור בעמדות הטעינה של פז Charge. ורק כדי להיות אקסטרה בטוחים – תמיד תוכלו לפנות למוקד המידע שלנו ולברר.

הסוד נחשף: ככה שומרים על הרכב החשמלי שלכם במיטבו

טיפ למתקדמים – סדנאות נהיגה שיעניקו לכם כלים לנהיגה יותר בטוחה ויעילה

אם בעבר סדנאות נהיגה היו בעיקר ספורטיביות למי שמתעניינים באקסטרים, היום כל אחד ואחת יכולים להפיק תועלת מסדנאות נהיגה. חיפוש קצר בגוגל יגלה לכם שהטרנד העולמי הגיע לישראל – אפשר לבחור כיום בין מגוון סדנאות נהיגה מתקדמת, שנועדו להכין אתכם למצבי חירום כמו החלקה של הרכב, עקיפות מסוכנות ועוד מצבים שעלולים להיתקל בהם בכבישים.

הסדנאות נועדו לשפר את הנהיגה שלכם במצבים האלו אך במרבית הסדנאות תקבלו גם טיפים שיסייעו לכם לשמור על הרכב במיטבו, לא משנה באיזה אתגרים אתם נתקלים.

למה יותר ישראלים עם רכבים חשמליים בוחרים לעצור ולטעון בפז Charge?

  1. פריסת תחנות נוחה – מנהריה ועד אילת: חוויית נסיעה מעולה היא חשובה, וכדי להבטיח שהנסיעות שלך יהיו רציפות, נוחות ומוצלחות, אנחנו בפז Charge הקפדנו לוודא שיהיו בכל רחבי הארץ עמדות טעינה נוחות – אנחנו פועלים במֶרֶץ, ובקרוב נשלים את הפריסה.
  2. טעינה מהירה - כבר אמרנו שתמרונים מהירים מזיקים לרכבים חשמליים. אחת מהדרכים לחסוך זמן היא לעצור לטעון בעמדות אולטרה מהירות; במתחמי פז צ'ארג' תמצאו את העמדות המהירות ביותר בישראל, שיכולות לחסוך עד 40% מזמן הטעינה של רכבים תומכים. למעשה – לפי הצהרת היצרן, חלק מהעמדות שלנו יכולות לטעון 100 ק"מ נסיעה בתוך פחות מ-3 דקות.
  3. טעינה שמותאמת לרכב שלך*- עמדות הטעינה של פז מותאמות למגוון עצום של סוגי רכבים חשמליים.

* כל רכב חשמלי נטען שנמכר כיום בישראל – נתמך, ואפשר לטעון אותו בעמדות פז Charge.

שומרים על הרכב ונהנים מכל היתרונות של פז Charge 

עם עמדות חדישות, שזוכות לרמת תחזוקה גבוהה – אפשר להיות רגועים כשמטעינים.

אנחנו בפז צ'ארג' גאים להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית בישראל – בתחנות, במשרד ואצלכם בבית. לכן, כשאתם בוחרים בנו אתם יכולים להיות בטוחים בסטנדרט האיכות, הנוחות והמהירות, שאין לו מתחרים – ולהיות בטוחים שעמדת הטעינה מתאימה לדרישות הרכב ועומדת בתקנים שיצרן הרכב הגדיר.

היתרון הגדול בעמדות הטעינה של פז הוא שאין עיקופים, כניסות או דרכים מיוחדות. העמדות ממוקמות כך שיהיה פשוט לעצור לידן ולצאת לדרך בקלות. אם תרצו, יש בתחנה גם קפה Lavazza, מאפה וכמובן שירותים. ויותר מזה - בכל הטענה עם אפליקציית yellow צוברים כסף לארנק ומקבלים את כל המידע באפליקציה.

* הכתוב הוא הצעה בלבד ואין לראות בו משום הנחיה מטעם פז Charge

 

 
 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך