פז
בחנו את עצמכם: כמה אתם אוהבים את הרכב החשמלי שלכם
בחנו את עצמכם: כמה אתם אוהבים את הרכב החשמלי שלכם

בחנו את עצמכם: כמה אתם אוהבים את הרכב החשמלי שלכם

אחרי קנייה גדולה - אין תחושה טובה מזו של בחירה נכונה. אם בחרתם את הרכב הנכון מהסיבות הנכונות, טבעי שתאהבו אותו. ומה עושים אנשים שבאמת אוהבים את הרכב החשמלי שלהם?

חשובה לכם איכות הסביבה ואתם לא מתפשרים על האיכות של מוצר שאתם קונים. רכב חשמלי היה הבחירה הנכונה, האחראית והמוצדקת, כך שלא מפתיע שאתם אוהבים אותו. אבל במרווח שבין "אני מרוצה" לבין "אני והרכב החשמלי שלי – סיפור אהבה" קורים הרבה דברים. כדי שתוכלו להבין איפה אתם על הסקאלה, אספנו לכם כמה דברים שעושים אנשים שבאמת אוהבים את הרכב החשמלי שלהם.

כמה אתם מקפידים על ניקיון הרכב החשמלי? 

טבעי שתרצו לשמור על הרכב נקי. בכל זאת, מדובר בחלל שאתם מבלים בו לא מעט. אולי אפילו כמה שעות ביום. אבל את האמת - האם אתם שוטפים אותו בתדירות גבוהה יותר מאשר רכב רגיל? לא מרשים לאף אחד להיכנס אליו עם אוכל או שתייה? מנקים את הרגליים מאבק הרחוב לפני שאתם נכנסים אליו? אתם מקפידים על ניקיון פנימי יסודי, כולל שאיבת אבק וניקוי ריפודים? אם עניתם "כן" על כל השאלות, יש פה כנראה אהבה גדולה. אם השלב הזה נמשך הרבה זמן, וזו לא רק ההתלהבות ממשהו חדש – זה כנראה מעיד על אהבה שבוודאי תישאר גם בטווח הרחוק.

 מדברים על הרכב החשמלי שלכם בכל הזדמנות? 

רכב חשמלי הוא עניין חדש, יחסית, על הכבישים, והרי כל מה שחדש הוא גם מרגש. אם אתם מוצאים את עצמכם מדברים על הנושא הזה בלי סוף, זה לא אומר עליכם שום דבר רע – לא יהירים, לא מתרברבים ולא מתנשאים. פשוט, ספציפית רכב חשמלי הוא נושא שיחה מרתק, בגלל כל הנושאים שהוא נוגע בהם – אנרגייה, תחבורה, סביבה, כלכלה, פוליטיקה ועוד. אם אתם מספרים עליו ועל השיקולים שעשיתם בדרך להחלטה לקנות רכב חשמלי לכל מי שרק מוכן לשמוע – יש סיכוי שאתם ממש אוהבים אותו.

כמה אתם משקיעים בעיצוב הרכב החשמלי?

אמרנו כבר שאתם מבלים ברכב שלכם הרבה זמן, יחסית. לכן, טבעי שתרצו להרגיש בו "בבית" (לא עד כדי כך, אבל עדיין). זה בהחלט סביר והגיוני לעצב אותו ולתת לו טאץ' ייחודי, בדיוק כמו שהייתם עושים בבית או במשרד. אם קישטתם את הרכב במדבקה מעוצבת, השקעתם בריפודים נוחים מבד יוקרתי ובצבע מיוחד, או הוספתם קישוט או שטיח על הדשבורד וכמובן מחזיק לטלפון הנייד בצבע תואם – זה בהחלט מעיד על כך שאתם מרוצים מהרכב שלכם ואוהבים אותו.

בחנו את עצמכם: כמה אתם אוהבים את הרכב החשמלי שלכם

כמה אתם נהנים מהנסיעה ברכב החשמלי?

אין ספק שרכב חשמלי מספק חוויית נהיגה (ונסיעה) שונה לגמרי מזו שמספק רכב רגיל. אם אתם מאלה שמעריכים את הדברים הקטנים כמו את הגדולים, בוודאי מאוד בולטת לכם העובדה שהנסיעה עכשיו שקטה וחלקה. מצטרפת לזה בדרך כלל תחושת הסיפוק מהתרומה לעתיד ירוק יותר. עד כמה אתם שמים לב לדברים הקטנים שמשפרים את החוויה של הרכב החשמלי לעומת רכב רגיל? אם זה לא "עובר לידכם", אלא ממש נוכח בכל רגע שאתם מבלים באוטו – זו אהבה, ואין טעם להתכחש לה.

האם אתם מיסיונרים של רכב חשמלי?

נכון. רכב חשמלי הוא בחירה מעולה, ויש מאחורי הרכישה שלכם כמה טיעונים תומכים, שלא צריך אפילו להזכיר, כי הוא ממש מוכר את עצמו. אבל בעולם שלנו לא הכל חד-משמעי, ולכל אחד השיקולים שלו. עבורכם ומבחינתם זו כנראה בחירה מצוינת, ולכן אתם עשויים, מתוך רצון לעזור ולשפר את חייהם של אחרים, לנסות לשכנע כל מי שמסביבכם לעבור לרכב חשמלי. יכול להיות שאתם מספרים לכולם על טווח הנסיעה הארוך וזמן הטעינה הקצר, על העלויות המשלמות ועל תשתית הטעינה המהפכנית. כל זה הגיוני, וסביר לצפות לו ממי שאוהב את הרכב החשמלי שלו. אבל אם אתם לוקחים את האורחים לחניון כדי להראות להם את עמדת הטעינה שלכם ואיך היא עובדת - יש שיחוו את זה כמו מיסיונריות של ממש, או לפחות אהבה שיצאה מפרופורציות.

 

בואו נסכם את זה: רכב חשמלי הוא הרבה יותר מאשר רק כלי תחבורה. אתם מבלים בו חלק ניכר מהזמן שלכם מחוץ לבית ולעבודה, והעובדה הזו הופכת אותו לבמה לביטוי אישי (ובואו נהיה כנים – זה גם סמל סטטוס). במידה רבה הוא גם מסמל את המעורבות שלכם בשמירה על הסביבה והאכפתיות כלפיה. אם אתם משקיעים בו, זה לא רק "סימן שאתם אוהבים אותו". זה הרבה יותר מזה. ככל שאתם משקיעים ברכב החשמלי זמן, מחשבה ואנרגייה רבים יותר – האהבה שלכם אליו גדלה. ולמה טעינה חשמלית בעמדות הטעינה לרכבים חשמליים  של פז Charge היא הבחירה של אנשים שאוהבים באמת את הרכב החשמלי שלהם? בגלל תחזוקת העמדות, הפריסה הנרחבת, מהירות הטעינה והמתחמים המפנקים שמציעים טעינה לרכב, לגוף ולנפש.

 

 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך