פז
לטייל בזמן שטוענים את הרכב
לטייל בזמן שטוענים את הרכב

מקומות לטייל ברגל באזורי תחנות הטעינה של פז צ'ארג'

טעינת רכב חשמלי בתחנות טעינה לוקחת יותר זמן מתדלוק רכב בנזין או סולר. זמן טעינת הרכב הוא זמן מצוין להרים את העיניים מהסמארטפון, להסתכל סביב, ליהנות מנופי ארצנו, ולתכנן את מסלול הטיול אליו נרצה לצאת לאחר סיום הטעינה. לצורך תכנון הטיול יש להכיר גם את מפת תחנות הטעינה של פז צ'ארג', וגם את המקומות אליהם אפשר להגיע ברגל בקלות מתחנות הטעינה השונות.

 

זמן טעינה לרכב חשמלי – הזדמנות פז לזמן איכות  

ישנם בעלי רכבים חשמליים שמשתמשים לצורך טעינת רכבם בעמדות טעינה ביתיות לרכבים חשמליים – עמדות שניתן לרכוש דרך פז צ'ארג'. לצד זאת, ישנן עמדות טעינה לרכב חשמלי מסוגים שונים, וביניהן  עמדות טעינה אולטרה מהירות, שממוקמות בתחנות פז ברחבי הארץ.

אחרי הטעינה תוכלו "להטעין" גם את הגוף והנפש, לצאת לטיול רגלי קצר באזור הקרוב לתחנה בה ממוקמת עמדת הטעינה. מי יודע, אולי מעכשיו, כשתרצו לבחור איפה לטייל, פשוט תפתחו את מפת עמדות טעינה לרכב חשמלי של פז צ'ארג'.

 

לפני שנציע לכם שלושה מקומות מעניינים לטייל בהם, חשוב להדגיש – בזמן טעינת הרכב חשוב להישאר במתחם פז ולא להשאיר את הרכב בחניית הטעינה לאחר סיום הטענתו. לכן מומלץ להטעין את הרכב ובסיום הטעינה להזיזו לחנייה קרובה ולצאת לטייל. 

  • בצפון – טיילת עמק הירדן 

אם אתם מטיילים עם המשפחה באזור הכנרת וצריכים להטעין את הרכב, האופציה הזמינה והנוחה ביותר היא תחנת פז הממוקמת במתחם צמח, מול חוף צמח. במרחק הליכה קצרה מהתחנה, של פחות מ-10 דקות, אפשר לטייל על קו חוף הכנרת וליהנות גם מיופייה, אפשר להגיע לטיילת עמק הירדן. הטיילת משלבת בין הנוף הטבעי המרהיב של הכנרת, ההיסטוריה העשירה של האזור, מבנים ואירועים מתקופת מלחמות העולם והמנדט הבריטי, ושבילים וגשרים סלולים ונוחים להליכה נעימה - גם לילדים או אנשים מבוגרים. הנה לכם יופי של לוקיישן לטיול ספונטני לאחר טעינת הרכב.

  • במרכז – פארק ארץ הצבי 

במרחק נסיעה קצרה מתחנת פז אלישמע, סמוך להוד השרון, ממוקם פארק ארץ הצבי. הפארק הוא למעשה מתחם שלם המיועד ברובו לילדים, עם פינות ליטוף והאכלה, מתקני משחק, רכבי באגי, מיני גולף ואפילו מתנפחי מים בימי הקיץ. אם אתם כבר נמצאים באזור, ומחפשים דרך להעסיק את הילדים ולהעניק להם זמן איכות והתרעננות מהנסיעה– מדובר באטרקציה מצוינת שכל ילד ייהנה ממנה.

 

לטייל בזמן שטוענים את הרכב
  • בדרום – גן לאומי עבדת 

אם אתם מטיילים באזור הדרום, בהחלט יתכן שתכננתם להגיע לגן הלאומי עבדת בכל מקרה. למרבה המזל, מדובר לא רק באתר היסטורי, אינטראקטיבי ומרהיב ביופיו, אלא גם בגן לאומי שממוקם מרחק של כ-100 מטרים מעמדות הטעינה של פז עבדת. בתוך הגן הלאומי תוכלו לטייל להנאתכם, לקבל הדרכה במגוון שפות, ללמוד קצת על ההיסטוריה האנושית, על החי ועל הצומח שבאזור, ולהתרשם מהעושר העצום שיש לנקודת הציון המדברית הזו להציע.

כשמחזיקים רכב חשמלי, חשוב להכיר את מפת עמדות הטעינה – ואת המקומות שמקיפים אותן

תחנות פז צ'ארג', בהן ניתן להטעין רכבים חשמליים במהירות וביעילות, פזורות כיום בפריסה ארצית, שרק תלך ותתרחב בשנים הקרובות. בהתאם לכך, גדל גם טווח  ההזדמנויות שלכם לטיולים רגליים קצרים עם חברים, משפחה או אפילו לבד. וטיפ לסיום: בשביל שתוכלו לשמור על הספונטניות, כדאי לדאוג שתמיד יהיו ברכב נעליים נוחות להליכה. שתיה ונשנושים לדרך תוכלו למצוא ב-yellow

 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך