פז
הסוללה נטענת? זו ההזדמנות שלך להיטען גם
הסוללה נטענת? זו ההזדמנות שלך להיטען גם

הסוללה נטענת? זו ההזדמנות שלך להיטען גם

כולנו צריכים לעצור ולהיטען, גם הרכב החשמלי שלנו. הנה כמה דרכים להפיק את המקסימום מהטענה בתחנות פז צ'ארג'

 

הטענת הסוללה ברכב החשמלי שלך הפכה לחלק מהחיים. בין אם זה קורה בתדירות גבוהה או נמוכה – מדובר בזמן שצריך להשקיע כדי שאפשר יהיה להמשיך את היום ואת השבוע, ולהגיע למקום שבו מחכות לנו משימות נוספות או בילויים אהובים. בכל אופן, ככל שמתקדמת הטכנולוגיה בתחום – ההטענה הופכת זריזה ויעילה יותר, ומשך ההטענה מתקצר. כשמטעינים בפז charge זה קורה מהר יותר מאי פעם.

כשפריסת התחנות שמציעות טעינה חשמלית היא רחבה כל כך, הטעינה הופכת קלה וזמינה. החיפוש באפליקציית yellow חושף בפניך את מפת עמדות הטעינה, ומסייע לך למצוא בקלות את התחנה הקרובה או את זו שתתאים לך בדרך חזרה. כך האפליקציה חוסכת לך זמן מיותר על חיפושים – זמן שיכול להיות מנוצל בדרכים הרבה יותר מועילות...

 ככה תפיקו את המקסימום מעצירת ההטענה שלכם 

 

אבל גם אם ההטענה מהירה ולא דורשת זמן רב, זה זמן שכדאי לנצל בחוכמה. אין שום סיבה לבזבז אפילו דקות בודדות, בעיקר כשיש כל כך הרבה דרכים שבהן אפשר להעביר ולנצל את זמן ההטענה. הנה 3 החביבות עלינו ביותר.

 

סטרס מצטבר מהיום? זמן לעצור ולנשום 

 

סוף היום. עבדת קשה. כל היום מילאת משימות ומטלות. בין אם הן היו קשורות לעבודה, למשפחה או לבית – עשית כל מה שמצופה ממך, ובאופן טבעי הצטבר אצלך מתח בגוף ובנפש. ההמלצה שלנו אליך היא לחבר את המכונית לעמדת הטעינה, לעצור לרגע את המרוץ של כל היום, ופשוט... לנשום. אפשר לתרגל מיינדפולנס או מדיטציה, או לעצור לכמה דקות את המחשבות ופשוט להתעמק בנוף שמסביב – בעצים, בציפורים, באבנים או בצבע של השמיים. אחרי שנרגעת מעט, הגיע הזמן להיכנס לסניף yellow ולקנות כוס תה נענע חמים ומרענן שיזרים אנרגיה טובה בכל הגוף.

 
הסוללה נטענת? זו ההזדמנות שלך להיטען גם

הילדים איתך בנסיעה? הזדמנות לכמה דקות הנאה 

 

בזמן שממתינים שהסוללה תיטען, עוצרים לחטיף בריא ב-yellow לילדים, כוס קפה ומאפה לגדולים, ומתחילים לשחק משחקים משפחתיים. הנה כמה רעיונות:

  • משחק זיהוי צבעים – כל אחד בתורו מכריז על צבע, וכולם צריכים לחפש מסביב עצמים באותו הצבע ו"לאסוף" אותם בדמיון. אפשר לרשום בנייד, או על דף, כמה עצמים כל אחד מזהה, ובסוף מי שזיהה הכי הרבה עצמים בצבע ה"נכון" – מנצח. (רוצים להתחיל ברגל ימין? בחירה בצבע צהוב תפיק המון עניין, בזמן הטעינה בתחנה).
  • 21 שאלות – כל אחד בתורו חושב על סדרת טלוויזיה, מאכל או שם של מקום (והרשימה עוד ארוכה), והאחרים שואלים אותו שאלות שעליהן אפשר לענות רק כן/ לא. צריך לגלות את הנעלם בתוך 21 שאלות.
  • אות אחרונה ראשונה – בוחרים נושא (מומלץ להתחיל במאכלים וחטיפים) הראשון אומר מילה, והבא בתור אומר מילה שמתחילה באות האחרונה של המילה הקודמת – עד שנתקעים.

מצפה לך יום עמוס עשייה? אפשר לעצור לבדוק מיילים בחנויות yellow הקרובות

 

אם כל היום עוד לפניך, ורק המחשבה על עומס המשימות גורם לך להתעייף או להתבלבל – אפשר להיכנס להטעין את הסוללה של הרכב, ולהטעין את הגוף והנפש לקראת יום מלא בעשייה ויעילות. מחברים את הרכב ועמדת הטעינה לכבל, ונכנסים ל-yellow לכוס אספרסו חזק ומעורר. פותחים את תיבת האימייל, וקובעים את סדר העדיפויות למשימות היום.

 

 לא משנה מה עושים – לא מתפשרים כשטוענים 

עם נוחות הטעינה ושאר השירותים שמתחם התחנה מציע לך – מהירות הטעינה בעמדות המהירות, פריסת תחנות בכל רחבי הארץ, שירותים, חטיף לדרך, מאפה וקפה משובח – אין סיבה להתפשר על פחות מפז charge. אלה הדברים שהופכים את הבחירה ברורה.

 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך