פז
הנה עוד יתרון שאולי לא חשבת עליו
 הנה עוד יתרון שאולי לא חשבת עליו

חשבת לקנות רכב חשמלי? הנה עוד יתרון שאולי לא חשבת עליו

מיליונים בעולם כבר התקדמו לרכבים חשמליים ופשוט יודעים שהם טובים יותר. אבל מצאנו יתרון נוסף לכזו בחירה – עצירה להתרעננות בתחנות פז Charge עם הפריסה הרחבה בארץ

אם הגעת לכאן, כנראה חשבת על הצעד הבא ועל מעבר לרכב חשמלי, אולי אפילו כבר החלטת ורצית לקרוא עוד קצת כדי לעשות את הבחירה הנכונה. לרכב חשמלי יש הרבה מאוד יתרונות, אבל לא פעם אנחנו נתקלים בחששות או בשאלות לגבי הטעינה החשמלית או על מה עושים אם צריך לטעון באמצע הדרך. התשובה המתבקשת היא: עוצרים להטעין בתחנת טעינה. אבל מה עושים בזמן שטוענים? ואיך העצירה הזו מצילה את הבריאות ואת החיים שלכם? זו כבר שאלה מעניינת הרבה יותר.

הסכנות המפתיעות שאורבות לכם בכביש 

תתפלאו, אבל הסכנות האלו דווקא קשורות אליכם הרבה יותר מאשר לדרך או לנהגים שמסביבכם. עצירה בדרך יכולה לעזור ולנטרל את הסכנות האלה, וגם להעביר את זמן הטעינה ביעילות. הוספנו גם כמה רעיונות שיהפכו את הסכנה והחיסרון – להנאה ויתרון.

 

  • עייפות – לצערנו, בישראל וגם בעולם כולו, תאונות רבות נגרמות בגלל חוסר זהירות שנובע מעייפות, או אפילו הירדמות על ההגה. כשאתם רק מרגישים את העייפות מבצבצת, אפילו אם אתם לא בטוחים ואפילו כשהיעד לא מאוד רחוק מכם – כדאי לכם לעצור להתרעננות שכוללת מנוחה, קפה והתמתחות. עצרתם לטעינה? מעולה. אפילו אם כרגע אתם לא עייפים - צאו מהרכב וזוזו קצת. שתו משהו, או אכלו ארוחה קלה. העצירה הזו יכולה לעזור לכם למנוע את העייפות עוד לפני שהיא מגיעה.
  • פגיעה בריכוז – בנסיעות משעממות או ארוכות המוח מתעייף מהגירויים שחוזרים על עצמם, וזה כמובן מסוכן ופוגע בריכוז ובמהירות התגובה שלכם. נסו לשנות את הנוף ואת התנאים – היכנסו לאחד מסניפי yellow הצמודים לתחנת הטעינה, תיהנו מריח של קפה משובח, בדקו מה חדש במדפי החטיפים, או שאלו בבית אם צריך לעשות השלמה של מצרכים.
  • התייבשות – אם אתם מאלה שלא שותים בזמן הנסיעה, או תמיד שוכחים לקחת איתכם בקבוק שתייה, הפסקת טעינה היא בדיוק בשבילכם. בזמן שהרכב מתמלא באנרגיה, זו הזדמנות מצוינת גם בשבילכם להטעין את הגוף בשתייה מרעננת, לשפר את התחושה הכללית וכמובן גם את יכולות הנהיגה.
  • כאבי גב וצוואר – ישיבה חסרת תנועה מובילה להתאבנות של שרירים וכמובן לכאבים. זו יכולה להיות בעיה בפני עצמה בהתנהלות היום-יומית של כולנו, אבל גם בנהיגה היא עלולה לפגוע, מפני שטווח תנועה תקין של הצוואר דרוש כדי לקבל תמונה רחבה ככלהאפשר על מה שקורה בסביבת הרכב. עצירה להטענה זו הזדמנות פז לטובת התמתחות וכמה תרגילי גמישות שיזכירו לשרירים שלכם מה הם מסוגלים לעשות. רק בעדינות.
  • שיפור זרימת הדם – ישיבה ממושכת עלולה להוביל לבעיות רפואיות. נצלו את טעינת הרכב כדי לעצור ולזרז את תנועת הדם בגוף: הליכה סביב התחנה או פשוט מהמכונית לכיוון השירותים, ואולי עוד כמה סיבובים ב-yellow בין המדפים – תמריץ את הדם ותמנע היווצרות קרישים.
  • לחץ ומתח נפשי - נהיגה עלולה להיות חוויה מלחיצה, גם אם אנחנו לא מודעים לזה. זה קורה לא רק בישראל, אבל אין ספק שהחיים כאן הפכו את כולנו להרבה יותר רגישים ומתוחים – והאווירה בכבישים לא יוצאת דופן. יציאה מהמכונית נותנת לכם אפשרות לקחת לעצמכם את הזמן לנשום ולהתמודד, לפרוק את המתח ולהפחית את הורמוני הסטרס בדם. אם אתם מחובבי המדיטציה, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לתרגול קצר. אבל גם אם לא – פשוט שבו בנחת, הפעילו פלייליסט של מוזיקה מרגיעה, עצמו עיניים ונשמו עמוק – שאיפות גדולות, נשיפות ארוכות. אחרי 10 כאלה כבר תרגישו שנטענתם באנרגיה להמשך הדרך.

 

 

נכון, פירטנו כאן את הסכנות בנהיגה, אבל אין סיבה לחשוש מהנסיעה, אלא רק להכיר את המכשולים והאתגרים. צאו אליה בשמחה – וחזרו בבטחה.

הנה עוד יתרון שאולי לא חשבת עליו

גם בנסיעה הכי מפנקת צריך לעצור ולהיטען, מזל שיש פז צ'ארג' בתחנות פז

עצירת הרכב במהלך נסיעות ארוכות טובה לנוחות שלכם, אבל חשוב מכך - לבטיחות ולבריאות שלכם. נצלו את הטעינה בתחנות פז צ'ארג' כדי להטעין את הרכב וגם את האנרגיה שלכם.

החדשות הטובות: לא צריך לנסוע רחוק או להמתין זמן רב עד תחנת ההטענה - כיום, מצפון לדרום, ניתן למצוא תחנות עם עמדות טעינה של פז Charge באזור הקריות והעיר עכו, דרום הכנרת, הגליל ועמק יזרעאל, עתלית, עפולה, אום אל-פאחם, קיסריה, מכמורת, הרצליה, תל אביב, חולון, בית דגן, ערד, דימונה ואילת. כך, בין אם אתם נוסעים צפונה ובין אם אתם יורדים דרומה, תוכלו למצוא תחנות טעינה נגישות ונוחות לשימוש לאורך הדרך.

 עצרו להתרעננות באופן קבוע, ותיהנו מהנסיעה!

 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך