פז
5 יתרונות בהתקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי
5 יתרונות בהתקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

5 יתרונות בהתקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

רכבים חשמליים הם ההווה והעתיד של עולם הרכב והתחבורה האישית. במציאות שבה רבים מאיתנו משקיעים ברכבים חשמליים חדישים – חובה לחשוב גם על עמדות טעינה לרכב חשמלי. בכדי לתכנן טעינת רכב חשמלי בצורה החכמה והמשתלמת ביותר, הצעד הנכון ביותר שאפשר לעשות הוא להשקיע בעמדת טעינה ביתית, שתאפשר לנו לטעון את הרכב מתי שנצטרך, ותחסוך לנו זמן, מאמץ וכסף. במאמר זה נציג לא פחות מחמישה יתרונות להשקעה בעמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי, וגם את דגמי עמדות הטעינה שתוכלו לרכוש דרך השירות של פז charge.

יתרון ראשון: לצאת לכל נסיעה בטעינה מלאה

היתרון הראשון, וככל הנראה החשוב ביותר בכל מה שקשור להתקנת עמדת טעינת רכב חשמלי, הוא היכולת שלנו לטעון את הרכב ולמעשה לצאת עם "טנק" מלא בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית. עמדת הטעינה החשמלית הביתית מאפשרת לנו לחבר את הרכב ולטעון אותו במלואו בכל עת שנרצה, ולשלוט בתהליך כולו עם אפליקציה שמאפשרת לנו לדעת מתי הוא נטען במלואו. כך, אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא ניתקע עם סוללה ריקה באמצע הנסיעה – פשוט כי כל יציאה לדרך מתחילה עם סוללה טעונה במלואה בהתאם לצורך שלנו.

 

יתרון שני: לא צריך לנסוע לתחנת הדלק

עמדות טעינת רכב חשמלי פרוסות כיום במוקדים שונים ברחבי הארץ, וצריך להגיע אליהן בכדי לטעון את הרכב, במידה ואין ברשותכם עמדות טעינה ביתיות. זה בעצם המצב המוכר לנו עם רכב בנזין שעלינו לנסוע לתחנת הדלק במיוחד בכל פעם שעלינו לתדלק אותו. כשמדובר ברכב חשמלי, וכאשר יש עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי בבית, אפשר לטעון את הרכב בכל רגע נתון, ואין צורך לנסוע איתו לשום מקום לצורך טעינתו. למעשה, בבתים פרטיים בהם יש מרחב מוגדר לחניית הרכב, מדובר בפתרון הנוח ביותר שקיים עבור טעינה של רכב חשמלי.

התקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

יתרון שלישי: חיסכון בהוצאות החודשיות

כמו שכל אחד ואחת מאיתנו מגלים ברגע שבו אנחנו רוכשים רכב לראשונה בחיינו - טעינה (או תדלוק) של הרכב כרוכים בהוצאה משמעותית. משק הבית הישראלי הממוצע מוציא אלפי שקלים בחודש על דלק, וגם אם עושים את המעבר לרכב חשמלי יש צורך בהוצאה של לא מעט כסף בעמדות טעינה חיצוניות. עם עמדת טעינה ביתית ואיכותית, כל הסיפור הזה הופך להרבה יותר זול. כל מה שצריך הוא לחבר את הרכב ולטעון בהתאם לעלויות החשמל הביתיות – שהן ככל הנראה המשאב הזול ביותר שבו אפשר להשתמש לטעינה של רכב. בבתים משותפים בהם ניתן לחלוק בעמדות הטעינה ובעלות ההטענה – הדבר יכול להיות משתלם פי כמה.

 

יתרון רביעי: טעינה מהירה, יעילה ובטוחה

עמדות טעינת רכב חשמלי ביתיות נחשבות לעמדות יעילות מאוד מבחינה אנרגטית, שמעניקות טעינה מהירה של הרכב, אם הזמן שלכם מוגבל והצורך שלכם בטעינה הוא דחוף. מלבד זאת, הן גם נחשבות לבטוחות מאוד – ונסביר על הדגמים הספציפיים ויתרונותיהם בהמשך.

 

יתרון חמישי: עמדת טעינה בבית, וזמינות טעינה בכל מקום אחר

התקנה של עמדות טעינת רכב חשמלי ביתיות, ספציפית במקרה של עמדות הטעינה של פז charge, מקנה לא רק זמינות ביתית לטעינה מהירה ויעילה. למעשה, אחד היתרונות המשמעותיים בהתקנה זו הוא בהצטרפות לשדרת הטעינה האולטרה-מהירה של פז charge, הפרושה בכ-40 תחנות ברחבי הארץ, מרמת הגולן ועד אילת. כך, גם אם אתם נמצאים מחוץ לבית וצריכים לטעון את הרכב בחוץ – אתם עושים זאת במהירות, ביעילות ובמחיר אטרקטיבי בהשוואה לכל אפשרות אחרת.

 

קצת על עמדות הטעינה של פז

פז Charge מציעה כיום ללקוחות שמעוניינים להשקיע בעמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי - 2 דגמים עיקריים, שנחשבים לאיכותיים ויעילים במיוחד בשוק. שני הדגמים הינם, של חברת wallbox, ומביאים איתם יתרונות רבים בתחום ההטענה הביתית. מדובר בדגמים קטנים וקומפקטיים, הניתנים להתקנה בכל בית פרטי ממוצע, עם התקנה נוחה, חיבור לרשת ה-wifi הביתית לשליטה מרחוק, טעינה עוצמתית של עד 22 קילו-וואט, ועמידות גבוהה במיוחד בפני תקלות ושחיקה.

צרו קשר כדי ללמוד על עוד אפשרויות הטעינה הביתיות של פז charge.

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך