פז
עמדות הטעינה המהירות בישראל
עמדות הטעינה המהירות בישראל

עמדות הטעינה המהירות של פז Charge נוחתות בישראל

זה קורה: עמדות טעינה מהירות במיוחד מבית פז Charge מגיעות לארץ ועומדות לשדרג את איכות החיים של בעלי רכבים חשמליים. כמה מהירות, אתם שואלים? רכבים תומכים ניתן לטעון באנרגיה שתספיק ל-100 ק"מ נסיעה בתוך דקות. מי שטוענים עם פז Charge כבר יודעים כמה זה נוח! עכשיו גם אתם יכולים

 

כולנו יודעים שזמן שווה כסף, ומשתדלים לחסוך בזמן, בכל הזדמנות אפשרית: לצאת לפני הפקקים, לאתר את התור הכי קצר בסופר ולקפל כביסה תוך כדי שיחה.

לחסוך בזמן זה נפלא, ועכשיו אפשר לחסוך זמן וגם כסף בדרך חדשה, עם העמדות המתקדמות של פז צ'ארג', שמקצרות את זמן הטעינה. מדובר בעמדות המהירות ביותר בישראל, שיכולות לחסוך עד 30%-40% מזמן הטעינה, לרכבים תומכים. למעשה - חלק מהעמדות שלנו יכולות לטעון, לפי הצהרת היצרן, 100 ק"מ נסיעה בתוך פחות מ-3 דקות.

מתברר שהעמדות המהירות ביותר הן גם הנוחות ביותר

אולי עוד כששקלת אם לקנות רכב חשמלי עלו תהיות לגבי נוחות טעינה, פריסת עמדות במקומות רחוקים מהבית, לכמה קילומטרים מספיקה טעינה כשיש רק כמה דקות פנויות, ועוד. לא צריך להיות אדם סקפטי במיוחד כדי שדברים כאלה יעסיקו אותך, אבל מספיק להתייעץ בקבוצה של בעלי רכבים חשמליים, כדי להבין שאין כמו הנוחות של פז Charge - המתחמים רחבי הידיים, נגישים לכלי-רכב, עמדות זמינות וכמובן yellow צמוד, שבו אפשר להתרענן עם כוס קפה ומאפה, ולערוך קניות הביתה או להצטייד בקרח ומנגל בדרך לפיקניק.

בחלק מהמתחמים אפשר לשטוף את המכונית לפני הטעינה או אחריה, או ליהנות מארוחה במסעדה. הפסקת שירותים? בהחלט מוזמנים.

אבל לא רק נוחות הטעינה ושירותים שאפשר לקבל במתחם - יש עוד סיבה מצוינת לטעון את הרכב החשמלי בעמדות של פז צ'ארג': תוסיפו לכל אלו את מהירות הטעינה והגעתם לבחירה הכי חכמה - לעצור לטעון במתחמי פז, אלא מה? עם עשרות עמדות טעינה מהירות, שפרוסות בכל רחבי הארץ, הבחירה ברורה.

 

עמדות זמינות, מסודרות שרק מחכות לך ולרכב שלך

זה ברור - טעינה מהירה היא חשובה, אך גם חיוני שתמיד תחכה לך עמדה מוכנה. עם אפליקציית yellow, אפשר לראות בכל רגע אילו עמדות טעינה קרובות אליך, לדעת בדיוק כמה עמדות פעילות זמינות ומוכנות לטעון את הרכב שלך, ולנווט אליהן. זה לא הכל - רמת התחזוקה הגבוהה של פז Charge מעניקה לך את השקט הנפשי בכל נסיעה – פשוט עוצרים, מטעינים וממשיכים, ככה זה כשעושים את הבחירה האמינה.

 
עמדות הטעינה המהירות בישראל

טוענים > מרוויחים (לא פלא שלקוחות פז Charge הכי מרוצים)

אם זה לא מספיק, מסתבר שהעמדות המהירות ביותר, הן אלו שתרוויחו בהן הכי הרבה כסף - כשטוענים עם אפליקציית yellow נהנים מטעינה מהירה ומצבירת כסף לשימוש עתידי. כן, בכל הטענה האפליקציה צוברת לכם כסף ושומרת אותו בארנק שלכם באפליקציה, כדי שתוכלו להשתמש בו לקניות ב-yellow, וולט או אפילו סופר פארם - מה שנוח לכם.

בתור חברת אנרגיה מובילה, ששמה לנגד עיניה את שביעות רצון הלקוחות ומציבה אותה בראש סדר העדיפויות – אנו שואפים להמשיך להעניק שירות מעולה ולהגדיל את מספר הלקוחות המרוצים: בעתיד הקרוב יותקנו עמדות טעינה מהירות נוספות ברחבי הארץ.

הכירו את מי שמניע קדימה את שוק הטעינה בישראל - פז Charge

אנחנו בפז צ'ארג' גאים להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית בישראל – בתחנות, במשרד ואצלכם בבית. כשאתם בוחרים בנו אתם יכולים להיות בטוחים בסטנדרט האיכות, הנוחות והמהירות, שאין לו מתחרים.

העמדות המהירות שיש לנו בדרכים הן רק חלק מפתרונות הטעינה של פז Charge. מלבד העמדות המהירות, אנחנו מציעים גם עמדות טעינה לבתים פרטיים ופתרונות לבנייני מגורים משותפים, עסקים ומתחמי סחר (כולל יכולות ניטור וניהול עומסים).

 

5 סיבות לטעון בעמדות פז האולטרא מהירות

  1. כל מה שצריך במקום אחד: חונים ומטעינים. אם תרצו, יש בתחנה גם קפה Lavazza, מאפה וכמובן שירותים.
  2. הכי מהיר לעצור:  אין עיקופים, כניסות או דרכים מיוחדות, העמדות ממוקמות כך שיהיה פשוט לעצור לידן ולצאת לדרך בקלות.
  3. עמדות זמינות ואמינות:  עם עמדות חדישות, שזוכות לרמת תחזוקה גבוהה – אפשר להיות רגועים כשמטעינים.
  4. צוברים כסף בכל טעינה:  בכל הטענה עם אפליקציית yellow, צוברים כסף לארנק ומקבלים את כל המידע באפליקציה.
  5. דרך נוספת לעשות טוב לסביבה: לא צריך חשבוניות נייר, הקבלה מגיעה אליך דרך האפליקציה, מיד לאחר ההטענה.
 

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך