פז
רכבים חשמליים בבית עסק
רכבים חשמליים בבית עסק

רכבים חשמליים במגזר העסקי – השקעה משתלמת בציי רכב

ניהול של עסק עם צי רכב בעשור השני של המאה ה-21 דורש היכרות מעמיקה עם המגמות המובילות בעולם הרכב, ובעיקר עם כל מה שנוגע לרכבים חשמליים והטעינה שלהם. בין אם אתם רוצים לשדרג את ציי הרכב של הארגון שלכם, ובין אם אתם מתכננים שטח חנייה או שטח מסחרי עם מגרש חנייה – מן הראוי להכיר את האפשרויות לטעינה נוחה ומהירה של רכבים חשמליים, ולפתרונות יעילים עבור כל עובדי הארגון או באי העסק שלכם.

עולם הרכב משתנה, ואיתו גם ניהול ציי הרכב

באופן יחסי להתפתחויות טכנולוגיות בתחומים אחרים של חיי היום יום שלנו, עולם הרכב נשאר פחות או יותר סטטי לאורך כמה עשרות שנים. בהתאם לכך, גם ניהול ציי הרכב היה דומה למדי, עם פתרונות שהתמקדו ברכבי החברה עצמם ובתדלוק שלהם באמצעות פתרונות תשלום עסקיים. עם זאת, עולם הרכב בהחלט התחיל תהליך מואץ של שינוי, שאנחנו ככל הנראה אפילו לא בשיא שלו, מרגע הכניסה של רכבים חשמליים פרטיים לשוק הישראלי. כיום, ניהול של ציי רכב או אפילו של מרחבי חניה בארגון מודרני, מחייב התחשבות בכל מה שנוגע לרכבים חשמליים ולטעינה שלהם. אז איך מתאימים את צי הרכב ואת הארגון שלכם לעולם הרכב החשמלי? יש לכך כמה וכמה פתרונות פשוטים.

פתרונות מתאימים לניהול ציי רכב עם רכבים חשמליים

אם החלטתם לשדרג את צי הרכב בארגון שלכם עם רכבים חשמליים (בין אם באופן נרחב ובין אם רק בשדרת הניהול), אתם חייבים לקחת בחשבון את טעינת הרכבים הללו בבית העסק עצמו ומחוצה לו. השלב הראשון הוא לחבר את הרכבים הללו, באמצעות פזומט, לפתרונות טעינה מהירה בעמדות טעינה חיצוניות.

עם מערך פז Charge ניתן למצוא עשרות עמדות טעינה, הפזורות בתחנות דלק ברחבי המדינה, עם פריסה שרק הולכת ומתרחבת עם כל חודש שעובר. בעמדות הללו ניתן לטעון רכבים חשמליים למחצית הסוללה שלהם תוך דקות ספורות, ול-80% סוללה תוך כחצי שעה. אם יש בצי הרכב שלכם רכבים חשמליים, זה לא פחות מאשר מפתרון נדרש.

מלבד זאת, ניתן ורצוי להשתמש בשירות של פז Charge בשביל להתקין עמדות טעינה ביתיות איכותיות במקום העבודה או בבית העובד, כשאת העמדות אפילו לא חייבים לרכוש, וניתן לשלם רק על התקנתן, עם דמי שימוש חודשיים מינימליים על העמדה עצמה.

 
רכבים חשמליים בבית עסק

טעינה חשמלית יעילה ונרחבת בשטחים מסחריים וחניון העסק

כמובן ששדרוג לרכבים חשמליים דורש מחשבה מעמיקה על הטעינה בחניון העסק – מחשבה הכרחית לא רק בהקשר של ניהול ציי רכב, אלא גם אם אתם מתכננים חניון של מרכז מסחרי או בית עסק גדול. בית עסק שמשקיע בעמדות טעינה חשמליות מהירות בחניון העסק, עם ניהול עומסי חשמל איכותי, פועל בחוכמה. הדבר מבטיח טעינה יעילה באופן מקסימלי למי שמגיע לבית העסק, מה שאומר -  התאמה לנתח שוק הולך ומתרחב, שמביא איתו גם עוצמה כלכלית לא קטנה בישראל של היום. למעשה, מדובר בהשקעה שלא פחות מכך שהיא יעילה ברמת הטעינה שלה, היא יעילה שיווקית – במיוחד כשמדובר בעמדות טעינה יעילות ומהירות של פז Charge.

שדרגו את פתרונות הרכב בעסק שלכם והתאימו את עצמכם לעתיד

אם תקדישו מחשבה ניכרת לכל מה שקשור לרכבים חשמליים כשאתם מקבלים החלטות על צי הרכב שלכם או אפילו על שיפוץ החניון שלכם – תפיקו מכך לא מעט תועלת באופן ישיר ועקיף. בטווח הקרוב תזכו בעובדים שנהנים משדרוג תנאי העבודה והרכב שלהם. בטווח הארוך תהפכו את הארגון שלכם למתקדם, מודרני וחדשני יותר – השקעה שתשתקף גם בפרופיל העובדים והלקוחות שלכם.

יש לנו עוד כתבות שעשויות לעניין אותך